tirsdag den 24. juli 2007

Endnu en smart google dims...

Ikke noget at sige til, at de har en millard million ansatte hos Google med alle de ting, de finder på at udbyde. Jeg så engang et program om alle de frynsegoder, som ansatte hos Google har og blev mere og mere grøn i hovedet af misundelse, som programmet skred frem :-). Gratis kantine, fitnesscenter, tennisbane, golfbane, børnepasning, tandlæge, læge, frisør restaurentbesøg.. you name it!

Nå, men det var jo egentlig ikke det, som dette indlæg skulle handle om. Meget, meget smart at man kan dele dokumentet online og jeg foretrækker Google docs and spredsheets, fordi jeg allerede har adgang dertil med min Google-konto.

Med Gliffy gik jeg helt i selvsving og mindedes alle de gange, jeg som barn har siddet og tegnet huse og indrettet dem - se det var sjovt, men kan ikke helt se, hvad jeg skal bruge det til.


Ingen kommentarer: